Call of Duty Infinite Warfare PC Full Tek Link indir

Call of Duty Infinite Warfare, serinin onüçüncü oyunu olan yapımda teknolojik savaş konusu hakim ve bu sefer uzay bile konuya dahil edilmiş.Youtube tanıtım video en çok disslike alan video olması dikkat çekiyor.Modern savaşları seviyorum ben diyorsanız deneyin karar verin derim...

Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 (64 bit)
İşlemci: Intel Core İ3-530 2.9 GHz  / AMD Phenom X4 810
Ekran Kartı: NVIDIA GTX 470 / AMD Readon HD 6970
Ram: 6 GB
Kullanılabilir Alan: 60 GB
DirectX: DirectX 11

Maksimum(Önerilen) Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 (64 bit)
İşlemci: Intel Core İ7-4785T 4-Core 2.2 GHz  / AMD FX 8320
Ekran Kartı: NVIDIA GTX 960 2GB / AMD Readon R9 380
Ram: 8 GB
Kullanılabilir Alan: 60 GB
DirectX: DirectX 11

TORRENT
-

Tek Linkler eklenecek...

Paylaş Google Plus

Duyuru teklinkoyundeposu

Linkleri göremiyorsanız "Reklam Engelleyeci" eklentiyi kapatınız.Kırık linkleri yorum olarak bildirebilir, gün içinde yenilenir.İsteklerinizi "Bize Yazın" sayfamızdan gönderebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder